Nacházíte se zde: Úvod Stavby a služby Recyklace stavebního odpadu
Recyklace stavebního odpadu
Adresa
Mapa: Najdete nás zde
Recyklační dvůr zajišťuje výkup, uložení, mezioperační skladování a vlastní recyklaci stavebních odpadů drcením a tříděním na frakce. Současně zajišťuje prodej a nakládku recyklátu pro odběratele.
Ekologicky zpracováváme stavební a demoliční odpad
- beton
- cihly
- tašky a keramické výrobky
- směsi nebo oddělené frakce betonu
- kamenivo
Stavební a demoliční odpad má velké množství využití. Při recyklaci vzniká tzv. druhotná surovina – recyklát, který se využívá např. při stavbě silnic, k zásypům, ke srovnání terénu atd.
CENÍK
Katalog. číslo | Název druhu odpadu | Cena za t |
---|---|---|
170 101 | Beton max. 0,8 m × 0,8 m | 120,- + DPH |
170 101 | Beton od 0,8 × 0,8 m a více | 150,- + DPH |
170 102 | Cihly | 500,- + DPH |
170 107 170 107 |
Tašky a keramické výrobky Ytong, Porfix |
500,- + DPH 1 000,- + DPH |
170 101 | Železobeton max. 0,5 m × 0,8 m | 175,- + DPH |
170 101 170 302 |
Železobeton od 0,5 × 0,8m a více Asfaltové kry bez dehtu |
700,- + DPH 650,- + DPH |
Prodej recyklované sutě
Název druhu odpadu | Cena za t | Frakce |
---|---|---|
Cihelná recyklovaná suť |
30,- 30,- 80,- |
0/63 0/16 0/32 |
Betonová recyklovaná suť | 200,- | 0 – 63 mm |
200,- | 32 – 63 mm | |
300,- 250,- |
10 – 32 mm 0 – 32 mm |
Nabízené mobilní služby
Recyklace stavebních materiálů, tj. drcení a třídění na frakce 0-16, 16-32, 32-63mm je také možno provádět přímo na místě demolice nebo na staveništi , lze tak výrazně ušetřit finanční prostředky za dopravu odpadu a skládkové poplatky, jelikož recyklát je možné použít jako materiál přímo na staveništi. Zpracování je prováděno mobilní drtící a třídící jednotkou.
Cena mobilních služeb
1. cena za zpracovanou tunu | ||
---|---|---|
Drcení + odhlinění stavební suti + nakladač | Dohodou | |
Drcení + odhlinění stavební suti bez nakladače | Dohodou | |
Drcení + třídění stavební suti + nakladač | Dohodou | |
Drcení + třídění stavební suti bez nakladače | Dohodou | |
Třídění recyklátu, štěrku + nakladač | Dohodou | |
Třídění recyklátu, štěrku bez nakladače | Dohodou |
2. cena jako denní nájemné za stroj | |
---|---|
Cena denního nájemného za stroj dle individuální dohody. | |
Např. Drtič + nakladač | Dle domluvy |
Přepravu strojů hradí objednatel.
Přehled odpadů – nežádoucích příměsí
Katalog. číslo | Název druhu odpadu |
---|---|
150 101 | Papírový nebo lepenkový obal |
150 102 | Plastový obal |
150 103 | Dřevěný obal |
150 104 | Kovový obal |
150 105 | Kompozitový obal |
150 106 | Směsný obal |
170 201 | Dřevo |
170 202 | Sklo |
170 203 | Plast |
170 401 | Měď, bronz, mosaz |
170 402 | Hliník |
170 405 | Železo a ocel |
170 602 | Izolační materiály neuvedené pod č. 170 603 |
TECHNICKÝ POPIS ZAŘÍZENÍ
- Mobilní čelisťový drtič HARTL POWERCRUSHER PC1055 J ( dále jen MČD ) je určen k drcení přírodních materiálů, stavební suti, betonu, železobetonu a podobných materiálů ve středně velkých štěrkovnách nebo recyklačních deponiích.
MČD se sestává z násypky o objemu 3,5 m3, hydraulicky poháněného vibračního podavače, který nasypaný materiál stálou rychlostí dodává do čelistí drtiče. Pod vibračním podavačem a vstupem do drtiče je odhliňovací pás, který slouží k separaci hlinitých částí. K drcení materiálu je použit čelisťový drtič o rozměrech 1000 x 550 mm, drcený materiál je drcen dvěmi čelistmi (jedna pohyblivá, druhá pevná). Rozdrcený materiál je vynášen hlavním pasem. Při využití MČD k recyklaci je nad hlavním vynášecím pasem zabudován magnetický separátor kovů.
Pohon zajišťuje vznětový motor CAT C7. Drtič je poháněn klínovými řemeny. Veškeré ostatní pohony jako např. pohon dopravníků, pojezdu, vibračního podavače jsou poháněny hydromotory tlakovou hydraulikou z centrálního čerpadla na motoru.
MČD se pohybuje na pásovém podvozku s maximální rychlostí 1,2 km/hod a se stoupavostí max. 20°.Drtič lze ovládat manuálně nebo pomocí dálkového ovládání. - Mobilní dvousítný třídíč zařízení HARTL POWERCRUSHER HCS 3715 ( dále jen MDT) je určen k tříděni přírodních materiálů, stavební suti, betonu a podobných materiálů ve středně velkých štěrkovnách nebo recyklačních deponiích.
MDT se sesestává z násypky o objemu 8 m3. Násypka je vybavena roštem přetřídění, který zabraňuje vstupu nadměrného materiálu do MTZ. Vyklápění tohoto roštu je dálkově ovládané. V násypce je umístěný dopravník o šíři 1050 mm určený pro dopravu materiálu do vlastního třídícího boxu. Třídící box je dvousítný a je vybaven dvouložiskovým systémem uložení hřídele. Velikost horní i dolní sítové plochy je 3650x1500 mm. Roztříděný materiál putuje na dva boční a jeden hlavní vynášecí pas.
Pohon zajišťuje vznětový motor CAT 3054C. Všechny pohyblivé součásti MDT jsou poháněny pomocí hydromotorů a pístnic z centálního čerpadla na motoru.
MDT se pohybuje na pásoém podvozku s maximální rychlostí 1,2 km/hod a se stoupavostí max. 20°. Třídič lze ovládat pomocí kabelového dálkového ovládání.
ZÁKLADNÍ ÚDAJE O KAPACITĚ
Dvouvzpěrný čelisťový drtič stavební suti Hartl PC 10/55J
- Velikost vstupního materiálu: 1000mm x 550mm
- Výkon drtiče: max. 200t/h
- Pohon: dieselmotor
- Velikost třídící plochy: 3650x1500
- Výkon třídiče: max. 300t/h
- Pohon: dieselmotor
Hrubotřídič Keestrack Novum K4
- Velikost třídící plochy: 4200x1500
- Výkon třídiče: max. 350 t/h
- Pohon: dieselmotor
Haldovací pás Keestrack S5
- Výkon pásu: max. 500 t/h
- Kypovací výška: max. 9,4 metru
- Pohon: dieselmotor
Kontaktní osoba
Michal Smolík
tel: +420 608 770 851
e-mail: michal@tlak.smolik.cz